1. Akceptantem niniejszego Regulaminu jest SMART LIFE Gabinety Masażu, Nip 6793219250, e-mail: smart@smart-masaze.pl
2. Korzystanie z naszych usług jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
3. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej, a także na recepcji Gabinetu.
4. W Gabinecie należy stosować się do wskazówek udzielanych przez personel Gabinetu.
5. Podczas pierwszej wizyty, Klient zostanie poproszony o wypełnienie Karty Informacyjnej oraz o podpisanie zgody na wykonanie masażu.
6. Klienci Gabinetu proszeni są o wyciszenie/wyłączenie telefonów komórkowych.
7. Wizyty należy odwoływać/zmieniać 24 godziny wcześniej.
8. Serie masaży (karnety) płatne są z góry.
9. Regulamin korzystania z Karnetów i Voucherów Upominkowych:
a) Karnety i Vouchery upoważniają ich okaziciela do skorzystania z masaży oferowanych w SMART LIFE Gabinety Masażu zgodnie z ich wartością.
b) Karnety i Vouchery Upominkowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
c) Z voucherów kwotowych nie jest wydawana reszta, natomiast ta kwota może zostać dopisana na poczet przyszłych wizyt.
d) Posiadacze Voucherów i Karnetów proszeni są o wcześniejszą rezerwację wizyty online lub telefonicznie.
e) Vouchery i Karnety nie łączą się z promocjami dostępnymi po ich zakupie.
f) Karnety i Vouchery są ważne przez okres pół roku od daty ich zakupu.
10. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
a) Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
b) Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
c) Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres e-mail: smart@smart-masaze.pl
d) W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar do siedziby Sprzedawcy.
e) Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
11. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
a) Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług.
b) Reklamacje można zgłaszać na adres e-mail: smart@smart-masaze.pl
c) W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
d) Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
12. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń
a) Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
– jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
– jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
– może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
– może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR.
13. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Gabinecie.
14. Regulamin obowiązuje od dnia 3.08.2021 roku.